icon

01 October 2010

MY EAR :)

moja sestra s tunelom :)
p.s. oči nie sú retušované..
Čo si MYSLÍTE o tomto ,,výstrelku"?
Ja som sa rozhodla pre tunel aj kvôli sestre, ktorá si ho dala predo mnou a moc sa mi ľúbil a aj pre to , že veľa ľudí ktorých poznám nič takéto nemá :).
Ja nemám moc veľký iba 8 mm a strašne ma baví si ich meniť.
Vlastným ešte jeden zelený, slimáčik a potom ešte takú polku slimáka alebo ako to mám nazvať :D
Aj keď som si rozťahovala ucho, pre túto pre niekoho blbosť , dosť ma to bolelo, hnisalo a mala som to zapálené ale nikdy by som to nemenila :).

SPRAVILI BY STE SI NIEKEDY TAKÚTO OZDÔBKU?

klaudi ♥



13 comments:

Renny♥ said...

Togleto znám a fakt bych si nikdy tohle dělat nenechala =D Sice se mi to líbí to jo, ale já radši naušnice, který pasujou s normální dírkou =D Jinak díki za koment

Tereza said...

Au, au, au! A ani se mi to moc nelíbí, taky mám radši normální náušnice:)

K said...

brala by som slimáčikov, ale iba falošních... vieš akože nepravé :)) lebo bolesť by som určite nezvládla a o ďúru teda nestojím.. :)

Nellie Happyness said...

To vajíčko jsem myslela tu barvu co mám na hlavě xD vypadá to jako by mi tam někdo kydnul vajíčko xD

Nellie Happyness said...

Mně se tunely nelíbí, takže bych si je nikdy nedala..
Zato jsem na piercingy a tetování xD
Každý máme něco xD

Diela said...

nenazvala bych to jako modní výstřelek,to si jen puberťáci oblíbili před pár lety i když vůbec nechápou,že to má nějakou kulturu a něco to vyjadřuje.když mi bylo 15,tak jsem si to přála,jsem ráda,že mi to rodiče razatně zamítly,ptž teďka bych si nemohla dávat oblíbené naušnice.ono se říká,že se to trochu stáhne,když to nenosíš,ale prostě piercingy,tetování ano,ale tunely ne!

Serena P. said...

Thank for your comment!! Want you follow me?!
S.

Mims&Mišiak said...

ja som to nenazvala modným vystrelkom:) a hej zrastie to naspat:)

Katka said...

U mna nie... Npeaci sa mi to. A nikdy sa mi to nepacilo.. som zastancom normalnych nausnic. Ale ked sa ti to paci :) Uzi si to ! :)

Renny♥ said...

18

Simona Fora said...

V mojom okolí to majú pomaly všetci. Jedna známa má v obidvoch ušiach 2 cm, neviem či aj viac nie:D
Určite by som si to nedala, ale také menšie pol centimetrové vyzerajú celkom dobre.

Kája said...

Mě to taky nikdy nebralo, spíš mi to přišlo dost neestetický. Zvlášt, když to, jak píšeš, hnisá atd... ale k někomu se to vyloženě hodí a když se vyberou pěkný ozdůbky, tak why not!

Anonymous said...

Taky vlastním jeden, 6 mm a nemuzu vynachvalit:)