icon

14 October 2010

NAILS

Moja ruka, fotená začiatkom leta :D
Tak ako ďalšiu tému pre článok som si vybrala  nehty. Teda skôr farby :) Mne osobne sa páčia kriklavé farby, ale niekedy dám prednosť aj červenej, tmavo fialovej...ale milujem kriklavo rúžovú (takú ako mám na fotke). Práve teraz však mám zasa kriklavo oranžovú. Pre mňa sa  stala farba nechtov neodmysliteľnou súčaťou outfitu, aj keď mám radšej keď sa mi lak nehodí a vyníma sa, sám o sebe :D :) A čo Vy? Aké farby a typy lakov preferujete?

mimi ♥

5 comments:

Slečna Elegantní said...

mám ráda černou, rudou a stejnou růžovou jako ty :)

Foly D. Sante said...

aj ja som mala také krikľavé obdobie. Teraz som skôr na tmavo modrú, čiernu, ale zase aj ružová a červená sú fajn.
Mne je to v podstate jedno, len aby boli tie nechty namaľované a upravené, to je hlavné

Tereza said...

Já mám nejradši rudé nehty, vypadají luxusně:) A pak nude barvu, tmavě vínovou a taky růžovou(ale tu už si moc nedávám:)

Renny♥ said...

Miluju černou barvu, ta se hodí snad ke všemu :) Jinak právě ted mám červenou :) Takovou sytě ale líbí se mi, v létě hodně nosím fialovou. Jinak bych si ještě chtěla koupit zelenej =D

GLT said...

Mně se líbi rudej, občas modrej. =)