icon

07 October 2010

I LOVE ROME

Koloseum, osôbky na fotke sí moji spolužiaci. :)
   Áno, je to jedna z mojích najobľúbenejších krajín. Pretože v nej vládne pohoda, pokoj a hlavne je tu veľa veľa pamiatok, ktoré jednoducho stoja za to. :) Moja prvá návšteva tohto mesta sa uskutočnila minulý rok, tuším presne v októbri, tak by som si to týmto článkom aj rada pripomenula. :) Najviac zo všetkého sa mi páčilo Koloseum, ktoré je naozaj veľké. Ľudia sú veľmi milí a prívetiví, a hoci je to veľkomesto, vládne tu pokoj a pohoda. :) Fotky sú z môjho osobného albumu, a sú upravované :)
   A čo Vy? Aké je Vaše mesto snov, v ktorom by ste si vedeli predstaviť život? :)


Autobus, jeden ma skoro zrazil :D
Výhľad z veže vo Florencii :)

Tieto známky, dávajú zaľúbený na znak ich lásky, veľa z nich sa ich už muselo odpíliť :)



Veža vo Florencii, straašne veľa schodov, ale výhľad stál za to! :)




mimi ♥


5 comments:

J. said...

Aj moje obľúbené...Trikrát som tam bola a milujem cely Rím!!!!

Foly D. Sante said...

Mesto mojich snov? Jednoznačne New York:)

a si sa pýtala za tie farby na textil. Zohnáš ich aj v obyčajnom papierníctve v takých malých nádobkáach- tie stoja jedna okolo 2eur, alebo máš potom sadu farieb tiež okolo dvoch eur, ale tie sú menšie. a máš aj farby v tube, ale s tými nekreslím rada. Lepšie sú takéto štetcom čo kreslíš

renny♥ said...

Ahojký. prosím hlásneš mi na: http://xoxo-adeliis.blog.cz/1010/hlasovani-sonp-pisnicka#pridat-komentar Jsem tam jako Renny♥ s písničkou Just Tonight od pretty Reckless, kdykoliv oplatím.

D-ommie said...

Prague,Paris,New York,London..

Ruby And Siel said...

We are there over a few weeks :D