icon

08 October 2010

TRENDY 2011

Aj keď  módny týždeň je už dávnejšie za nami, chcela by som na to nadviazať čo približne uvidíme v obchodoch v roku 2011.
Ako som aj pozerala po iných blogoch všade všade boli kvetinky.
Tento rok kvetinové vzory použilo veľa návrhárov ale asi najviac práve D&G.
Podľa mňa na leto a jar je to ideálna voľba.
Moc sa mi taktiež ľúbia úplne dlhé kvetinové také etno šaty ale tie pravé ,orechové, som nikde ešte nenašla :).
Móda, ako každý vieme sa opakuje takže pôjdem pozrieť mamine do skrine čo si odkladala :).
Taktiež budú sa nosiť : tieňované sklá slnečných okuliarov, bláznivé potlače, vyšší pás, áčkové sukne, klobúky, vzdušné maxi šaty...                                            
                                                                                     klaudi ♥

3 comments:

J. said...

a oranžová sa vracia!!!!!!

Katka said...

Ja som skor na tie kvetinky.. :)

Renny♥ said...

Nemůžu říct, že by se mi nic nelíbilo, ale v žádnym tom outfitubych nedokázala jít ven =D