icon

28 October 2010

FINALLY!


Áno! Konečne! Slovenský študenti sa dočkali jesenných prázdnin. Aj keď budú len pár dní som veľmi natešená. Žiadne vstávanie, známky a zlá nálada :). Dúfam, že nezostanem ani jeden deň doma. A inak idete niekam na Helloween party?! Sestra ma volala na jednu party, ale nemám prevlek :/. Tak teda rozmýšľam nad jedným slovenským reggae koncertom :). Btw, konečne štastná! Predchádzajúcom článku som spomínala, že by som chcela knihu Desert flower v angličtine a dostala som ju na meniny v predstihu jedného mesiaca. Aj keď som na 20 strane, ale chápem väčšine textu :). Je tu pár fotiek, väčšina moje nechty, ktoré som si fakt z veľkej nudy robila.

nalepila som si na nechty starú retiazku :)
hypnotické - treba zažiť ;D
klaudi

5 comments:

Renny♥ ♥♥♥ Tvé blogové zlatíčko♥♥♥ said...

ten poslední obrázek je fakt hipnotickej :) Jinak super nápad, nalepit na nehty korálky, fakt super:)

Espresso said...

wow, šikulka x)

Renny♥ ♥♥♥ Tvé blogové zlatíčko ♥♥♥ said...

Čauký. U mě na blogu je Halloweenský den. Byla bych moc ráda, kdy ses připojila. Díki

Anonymous said...

tie prvenechty su super.:)

Zanna said...

Prve a druhe nechty su uzasne :)