icon

22 October 2010

HEADPHONES

 Hudba, je niečo, čo si veľmi rada vychutnám. Mám rada, keď je nahlas a môžem si ju užiť! :) A preto nie je nad dobré slúchatká. Ja osobne mám pesničky na mobile, a tie slúchatká, ktoré mám pripojené (patria k mobilu), sú jednoducho - oničom. Keď chcem pesničku ktorá sa mi páči dať na hlasnejšie "volume", vôbec to nie je rozdiel! Práve dnes som si vyskúšala takéto slúchatká, hoci nie značky Roxy, ale iné, tiež značkové (patrili kamarátovi). Úplne som vnímala inak svet okolo, a hudba mi bola zvukočkou ako vo filme, bolo to veľmi príjemné :)

mimi ♥


6 comments:

Margyša said...

Wooow no ty růžovo oranžová sluchátka jsou boží!! :)

Biancaprincipessa said...

Tie farby si uzasne inak niekto ich predasva na facebooku v davaj het to je taky bazar atam tieto konrettne roxy:)

G. said...

tak to úplne súhlasím, nie je nič lepšie ako dobrý zvuk zo slúchadiel. doendávna som tiež mala len tie obyčajné k mobilu, ale potom som dostala tieto - http://3.bp.blogspot.com/_R8pez0ar1O0/S83nMuT14wI/AAAAAAAAEus/Zag0eKi1Dos/s1600/Koss-PortaPro_1.jpg - neviem ako sú na tom, určite nepatria medzi najlpšie, ale keď som si ich prvý krát dala na uši - to bol zvuk, odvtedy už ani iné nechcem :D

J. said...

Milujem ich:)

Ceady said...

Taky si potrpím na lepší zvuk, než v obyčejných sluchátkách přiložené k telefonu. Miluju hudbu a hlasitost

Renny♥ said...

Jj máš pravdu, hudba je prostě něco příjemnýho :) Newm jak to popsat =D Jinak líbí se mi ty zelený sluchátka ale nemuselo by tam být to modrý =D