icon

21 October 2010

WARIS!

Najlepšia správa ma potešila včera keď som sa dozvedela v rádiu, že na Slovensko konkrétne do Bratislavy príde Waris Dirie!!! Keby ste nevedeli náhodou kto to je : je to bývala topmodelka, ktorá sa narodila v Somálsku a keď mala 5 rokov musela podstúpiť obriezku. Ako 13-ročná utiekla od rodiny kvôli sobášu zo starším mužom. V Londýne začala pracovať ako slúžka a neskôr v Mc donalde. Kde ju objavil jeden fotograf čo odštartovalo jej úlohu modelky.  Po prvý raz hovorila o mrzačení ženských pohlavných orgánov v roku 1997 v rozhovore pre časopis Marie Claire. Odvtedy sa sústredí na boj proti ženskej obriezke.
Napísala knihu - autobiografiu Desert flower (púštny kvet), ktorá sa v roku 2009 sfilmovala. Konkrétne v bratislave pobudne od 4. do 7 novembra.
Strašne moc sa teším, film som videla, ktorý ma tak chytil za srdce, že som plakala. Čítala som aj knihu v slovenskom vydaní a práve sa chystám ,,utratiť" peniaze za aj anglické vydanie.
Waris má byť aj jeden deň v jednom z kníhkupectiev. Ja osobne dúfam, že bude dávať autogramy, a že sa rada odfotí :).


ZBOŽŇUJEM TÚTO ŽENU! OBDIVUJEM, PLAČEM KEĎ SI SPOMENIEM ČO ZAŽILA.
A kto ešte nevidel ten film? Šup šup :)


klaudi

13 comments:

J. said...

Wow! Na Slovensku by som ju necakala...Obdivujem ju...

Espresso said...

wow! je úžasná x)
a děkuj uza koment ♥

Renny♥ said...

¨není to ta modelka o který je film Květ puště (bo tak něco) ? Máma na tom byla a podle toho popisu, co tu máš, tk to sedí. Ráda bych se s ní potkala:)

Mims&Mišiak said...

hej je to ona:) aj ja sa tesim

Slečna Elegantní said...

Má můj obdiv. :)

Ceady said...

Podle toho co píšeš, tak bude na čase abych si zase přečetla něco na úrovni! Zítra utíkám do knihkupectví! Musím si to přečíst! :-)

Foly D. Sante said...

nevidela, čítala

Renny♥ said...

Čauký, moc bych chtěla abys mi hlásla na:http://xoxo-adeliis.blog.cz/1010/dalsi-kolo-sonp#komentare jsem tam jako Renny♥ s The Pretty Reckless, jestli budeš chtít, oplatím :)

Biancaprincipessa said...

to vazne?? to je vazne skvele, skvela novinka!

Katka said...

a pri akej prilezitosti pride? bude mat nejaku prednasku a vies aj kde? dikes

Unknown said...

hi! this post is very pretty!my name's Martina and I come from Italy...I follow you and I would like you visit my fashion blog...and if you like it, follow me!!!I wait you and your tips!kiss kiss =D


http://glamourmarmalade.blogspot.com

Ma4ella said...

Tu knihu mám doma opravdu užasné

Anonymous said...

Tu knížku by měli dát do povinné četby.. Je to úžasné podání .. A FILM ? Podle mě nic moc .. oproti knize se to nedá porovnat :)