icon

23 October 2010

HANDMADE THINGS

môj vysnívaný :)
Raz si jedna moja kamarátka objednala náušnice ako disko keksíky. Normálne som pochybovala či nie sú naozaj pravé, a dala mi stránku kde bolo plno takých výrobkov. Prekvapilo ma, že tie veci sú vyrábané ručne a cena sa pohybuje od 2 eur a viac (60 korún) + poštovné 2.50 ,- tuším.
Už pol roka sa chystám objednať si jeden prsteň a stále som sa k tomu nedostala. Na stránke toho nájdete naozaj veľa od : náušníc, sponiek, brošní, tričiek , tašiek , šiat a rôzne prívesky. Myslím, že každému sa tam bude páčiť aspoň jedna vecička. Obdivujem, že niektorí ľudia sú takí šikovní a dokážu takéto niečo vytvoriť :). Aj ja by som niečo raz mohla vyskúšať, zabiť čas a vyrobiť niečo sama.


VŠETKY VECI NÁJDETE NA - www.sashe.sk

aj tieto náušničky si časom objednám
 xoxo,
     Klaudi 

5 comments:

Slečna Elegantní said...

Ten prsten je parádní, musím se na ty stránky také podívat :)

Espresso said...

AWWW, ÚŽASNÉ!

Joll Burr said...

prsten krásný!

Renny♥ said...

počkat tohle je růčně vyroběný? Je to fakt krásný. Můj styl to sice neni ae určo bych si jednu věcičku pořídila :)

Anonymous said...

www.keyoka.sk -niečo podobné aj s cenami atd.
odporúčam ,hlavne nausnice ! ak by ta to to nezaujalo uz na prvej strane klikaj dalej najdes krásne veci :)