icon

26 October 2010

AUTUMN

Jeseň k nám už dávnejšie zavítala, ale až teraz je tak výrazná a chladná. Takúto chladnú jeseň som veľmi dlho nezažila. :) Mám rada zimu, ale takú poriadnu. Milujem sneh, a keď sneží. Ten pocit, že už tu budú zachvíľu Vianoce. :) V škole je toho teraz strašne veľa, písomky, slohy (dneska sa mi podarilo jeden napísať konečne na 48 riadkov :D), naučiť sa 150 slovíčok z ruštiny...:/ Je ťažké byť študentom. Ale má to aj svoje plus. Práve teraz sa k nám blížia jesenné prázdniny, ktoré budú už tento piatok do utorka.

mimi ♥

4 comments:

Michelle said...

Jéje, já myslela, že na Slovensku máte prázdniny stejně jako mi, a ono ne!:D

Katy said...

Miluju barvy podzimu! Ale jen se bojím, kdy přijdou přeháňky a bouřka :(

Renny♥ said...

Jako prázdniny za výhodu nepovažuju. Já tomu říkám volno od debilních učitelů =D Ae nemám ráda chladný dny. Je mi zima, musim si brát čepici atd. Ae v zime na sněhu, to se pak dokáži vyřádit =D

Espresso said...

******
Umíš malovat?
Potom bych byla velice ráda, pokud by jsi si přečetla tento článek - http://espresso.blog.cz/1010/mam-prosbicku-pro-nadane-kreslire-x
potřebovali bychom jednu malou kresbičku od někoho klidně se špetkou talnetu. Někoho, kdo umí třeba jen trošičku malovat. Jukni se pls, díky :)