icon

17 October 2010

NAJLEPŠIE ČIAPKY NA JESEŇ/ZIMU

Pomaly ale isto prichádza čas na čiapky, baretky alebo iné pokrývky hlavy. Počasie sa už ochladilo a už asi ani krajšie nebude. Čiapky pekne rozžiaria tvár, a to nehovorím baby, že dokážu zakryť nevydarené a neupravené vlasy.
A čo stará dobrá pletená? Tie sa mne veľmi ľúbia, páčia sa mi najmä ku koženej bunde. Je pohodlná, upraviteľná a pre tých kreatívnych - skúste si tam niečo vyšiť alebo prišiť a budete mať originálnu a jedinečnú čapicu :). Asi najviac sa mi páči klasická vlnená čapica s brmbolcom. Je veľmi hravá a keď je farebná ani
nehovorím. Moja skriňa obsahuje čiapku na štýl baretky. Aj keď nie je nejak extra teplá, ale strašne dlho som takú hľadala a kým sa mi nejaká aj hodila. Minulý rok sme si mohli všimnúť, že do módy prišli typické ruské pokrývky hlavy.
Ja osobne by som si také nekúpila, ale pár kamarátok také má a im sa dokonale hodí:).
Čo vy? Aké čiapky preferujete?
klaudi

                                            
                        

5 comments:

D-ommie said...

Všechny jsou úžasné :)

http://abebedorespgondufo.blogs.sapo.pt/ said...

Very good.

J. said...

Páčia sa mi všetky okrem tej poslednej:) Ja som si práve kúpila typ tej červenej len v čiernom.

http://www.styleeeblog.blogspot.com/

Foly D. Sante said...

veľmi čiapky nenosím..iba na lužovačku..a to mám takú veľkú huňatú čiernu!

Renny♥ said...

já tyhle hučky nerada nosim =D Ale nevadí, že ty filmy neznáš. Ono to sou všechno novinky =D Teda mimo Kajínka =D