icon

30 September 2010

MY FAVOURITE - SHOES! AND YOURS?

Nedám dopustiť. Áno, presne tak! Na topánky nedám dopustiť. Asi ako každá žena alebo teda slečna v našom veku, pretože nám záleží na tom čo máme na našich unavených nožičkách obuté. Ale čo to vlastne kvalita topánok znamená?...pre každého niečo iné. Pre mňa osobne je kvalita dôležitá, predsa topánky si kupujem na to aby mi vydržali..ale aby aj zaujali..preto je VÝBER vždy ťažký...! A samozrejme..každý uprednostňujeme iný typ topánok: na podpätku, tenisky........Ja uprednostňujem zatiaľ tenisky..aj keď občas si obuť topánky na podpätku je pre mňa luxus :) Aj keď u mňa je výber bôt ťažký, pretože extravagantnosť a vyčnievanie z radu, milujem :) A čo vy? Ako ste na tom s topánkami? Aký typ uprednostňujete?...:)))

  

mimi ♥ 

6 comments:

Renny♥ said...

Já si vždycky chci koupit boty na 10 centrimetrovým podpatku =D Bohužel v tom neumim chodit, takže smůla =D Jinak nosim botasky, tenisky, no někdy boty s vyšším podpatkem a v létě jen žabky :)

D-ommie said...

ty adidasky sou úúúžasnýýýýý ♥♥

Mims&Mišiak said...

:) hej sú..ale rýchlo sa zašpinia..:) poznám z vlastnej skúsenosti, ale sú to jediné tenisky v ktorých sa mi pohodlne chodi.. :) :D

Anonymous said...

a hraju stále :)
Dávám přednost teniskám, ale moc se mi líbí i výraznější balerínky, kozačky, boty na podpadcích moc nenosím, protože si připadám až příliš vysoká :)

Anonymous said...

a hraju stále :)
Dávám přednost teniskám, ale moc se mi líbí i výraznější balerínky, kozačky, boty na podpadcích moc nenosím, protože si připadám až příliš vysoká :)

I V Y said...

oooh i like the colourful flats!