icon

16 October 2010

STYLE

Milujem jej štýl. Jej doplnky. Kabelky. Je vždy úžastne skombinová, či už farbami, ale jej ladia topánky s kabelkou alebo tak. Tento štýl sa nazýva "vintage style". Je to vlastne využitie prírodným farieb, ako sú hnedá, béžová, smotanová, čierna, tmavozelená, oranžová, šedá, čierna, niekedy sa pritrafí aj červená, ale skôr taká tmavá. Medzi doplnky patria: kabelky, či už so štrásami, alebo obyčajné, vybíjané (ale guličkami), potom opasky, s veľkou obyčajnou kockovanou, alebo oválnou prackou.  Medzi pokrývky hlavy by som priradila hlavne sieťkované barety, klobúky (tvar už je na vašom vkuse, a aký sa Vám hodí). Šatky/šály, tie sa tiež vyberajú podľa vkusu, či už kvetinkované, alebo s inou potlačou, ale môžte zvoliť aj obyčajné farebné. Medzi šály by som priradila veľké pletené (ktoré idú teraz do módy), rôzne farby, ale skôr teda béžová a šedá.

Medzi doplnky ako bižutériu, alebo teda originály, patrí skôr zlato, ako striebro. Do tohto štýlu skôr patria väčšie prstene, a veľa. Všetkého veľa.
Ďalej môžte použiť aj rôzne náhrdelníky, ktoré by mali byť taktiež dlhé a najlepšie by bolo so vzorom kríža.
Medzi silónky alebo teda legíny by som zaradila obyčajné čierne, hnedé alebo b v zime k tým hrubým, také s rôznymi vzormi, minule som také videla v obchode Pimkie, boli veľmi zaujíma a stáli okolo 11,95 Eura/360,- Sk.
Slnečné okuliare, zväčša sa volia pilotky, ktoré si myslím, že pristanú každému tvaru tváre, ale taktiež potom zaléži od vkusu a od toho, aké ďalšie typy slnečných okuliarov sa Vám hodia.


Článok som sa snažila napísať všeobecne, ale samozrejme nemusela som sa trafiť do štýlu každého :) Ja osobne tento štýl preferujem, ale stane sa zabočím aj do iného. :)

A čo Vy? Páči sa Vám tento štýl? Alebo máte radšej iný, ak áno určite napíšte! :)
mimi ♥

3 comments:

Renny♥ said...

Tenhle styl se mi moc líbí :) Určitě jsem se tvým článkem inspirovala :) Jinak já radši takovej rockovější styl. Ale úplně nejčastěji mám na sobě mix, takovej nestyl =D

Espresso said...

já její styl ZBOŽňUJU!
******
Ahoj, nemáš chuť se zapojit do BIG ANKETY o únosech (jako je únos malé Aničky) a vyhrát např. měsíční reklamu u nás na blogu? Můžeš jakkoli vyjádřit svůj názor. Jak by ti bylo, kdyby ti někdo unesl někdo tobě blízkého?
Pokud ano, těšíme se na tvé názory! ♥
http://espresso.blog.cz/1010/big-anketa-dokazete-si-prestavit-ze-by-vam-nekdo-unesl-blizkeho :-?

J. said...

Aj mne sa páči!!!!
Pozri:

http://styleeeblog.blogspot.com/2010/10/i-like-her-style-but-dont-like-her.html