icon

20 October 2010

ANORAK

 Začína sa zima. Vyťahujeme bundy, kabáty, čižmy, rukavice, čiapky, šály...Takže  je jasné, že niektorí z nás si kúpia novú bundu. Ja osobne určite áno, pretože mám jednu bundu, ktorú som mala už dva roky. Bola obyčajná čierna z Cropp Townu. A preto nadišiel čas si zaobstarať nejakú, konečne podľa mojich predstáv. Mám zálusk a chuť si kúpiť nejakú snowboardovú, napríklad značky Roxy. Bola som už popozerať obchod Roxy a našla som tam veľmi zaujíma kúsky. No cena ma trocha zaskočila približne takáto bunda tam stála 185 Euro/5600 ,- Sk. Ale myslím si, že to stojí za to. 



 Ďaľšou možnosťou je kúpiť si bundu, ktorá patrí k takému zvláštnemu štýlu. Jednoducho presne taká aká je na obrázku. A pre mňa je to výzva si takúto bundu kúpiť. Takéto bundy majú naozaj všade, od H&M až po Mango. Sú veľmi zaujímavé a ľahko sa kombinujú so skoro so všetkými farbami. Ich cena sa pohybuje okolo 66 Eur/ 2000,- Sk, samozrejme v takých drahších obchodoch je to o niečo vyššia cena.

A treťou možnosťou je obyčajný kabátik.  Lenže problémom je, že jeden čierny už mám z H&M a mne osobne je v ňom zima, a musím sa pod neho poriadne obliecť.

Takže ostáva mi už si len vybrať z týchto troch variantov. A ešte pobehať zopár obchodov. Tak mi držte palce :) ;)

A čo Vy? Tiež si chcete kúpiť nejakú novú bundu, alebo kabát?

mimi

3 comments:

Joll Burr said...

Podlě mě snowboardovou bundu jedině na snowboard/lyže/na hory.. do města bych vybrala určitě něco jiného.. ta druhá tzv. parka mě taky nedávno uchvátila a pořídila si jednu velmi podobnou tvé fotce jen ještě celou podšitou kožíškem a je v ní úžasné teplo! Skvělá volba!:)

J. said...

druhááá!

Foly D. Sante said...

no ja tento rok nejdem nič kupovať...zimnú bundu na lyžovačku mám takú peknú veselú a kabát mám spred roka