icon

29 January 2011

SO SLOWLY

Dni utekajú pomaly. Rozmýšľam, že budem si pekne vyčkrtávať dni, hodiny najradšej aj sekundy do leta - alebo aspoň do jari. 
Viem, že trošku detinský motív na nechty, ale keď už tento rok prišla zima druhý krát tak mi to nedalo si nenakresliť snehuliačikov :). Mohla som si vybrať učiť sa ekonomiku alebo kresliť si na nechty, tak čo by ste si vybrali vy?:)

Náramok z H&M stál ma 2 eurá. Aj keď na fotke ho nevidno a vyzerá divne naživo sa mi strašne páči.
To isté môžem povedať aj o topánkach, ktoré na fotke nevyzerajú bohviečo. Opätok má 10 cm. Asi sa budem musieť povzniesť na moju preplakanú výšku a užiť si výhľad z vysoka. Konkrétne skoro 188 cm výšky. Nuž, keď už opätky tak už riadne:). Je tu nejaká žena, čo je vysoká ako ja? Veľmi by ma to potešilo keby som vedela, že sme na tej istej lodi :).
xxx,
klaudi

14 comments:

Zanna said...

Ja mam 185 aj bez opatkov :P A nedavno som si kupila 10cm vysoke topanocky, noacoo :D Tie tvoje topanky su praveze nadherne :)

Lucie Šumová said...

Skvělý nehty :))

Zanna said...

Chodim v BA do skoly, cize tu teraz vpodstate byvam :) Preco?

Zanna said...

Vpohode, mohli by sme, ked sa otepli a roztopi sneh, nech vytiahneme steklicky :D :)

DKFS said...

No nechtiky su zlate :) A myslim ze by som tiez zvolil inu cinnostako sa ucit ekonomiku :D

Monika Z. said...

skvelý náramok :-)

Lucie Šumová said...

Roztomilý fakt. :) Těším na další článek :P ♥

Bee said...

roztomilé nehtíky :)
jÁ podpadky zbožnuji, mám 158 :D

@ said...

ty nehty :D
já měřim 178, matka mi vzdycky nadava kdyz si beru vysoky podpatky, ze chlapi sou maly, ze takhle nikoho neklofnu :D

Ann said...

roztomilé nehtíky!:)

@ said...

to je super :D
jo, taky málem vrážim do futer :D a nemám ráda v mhd ty úchytky :D pořád do nich narážim..
hele já nevim, musim je přeměřit..
ale jsem docela pohodlná, nechce se mi kvůli podpatkům moc trpět, tak tušim že nosim tak kolem 6 cm maximálně.. a naposled jsem si teda za 29 korun koupila lodičky asi na 1O cm :D

Julia ♫ said...

ty jo! sikovne nehtiky:)
Zvu te zucastnit se KENZO GIVEAWAY na mem blogu:) www.styleandlavender.blogspot.com

Kik:) said...

tie nechty sú perfektné;D...veľmi vtipný motív:))mám síce menej cm ako ty;D...aale vysoké boty by som si neodpustila ani pri 2 metroch...=P

Tereza Š. said...

taky bych si raději malovala na nehty, než se učila.

a já měřím asi 174/5...a mám z toho vždy trauma...nejhorší je stát na zastávce, kde všechny přečuhuju o několik centimetrů .D..i chlapy

(ne, že my jsme tak velké, to všichni ostatní jsou tak malí :))