icon

08 January 2011

TRENDS FOR THIS WINTER.


Keď tak sledujem nové časiposy, katalógy a rôzne bilboardy...ale zájdem aj do obchodov...Sledujem, že pre túto zimu a myslím, že aj jeseň, sú  módne buď, kockovaná košeľa, ktorá má svoj začiatok u speváka Curta Kobeina, je nie len pohodlná a skombinovateľná s hocičím, či už obyčajné tielka, alebo tričká, ja zväčša volím, buď čiernu, bielu, šedú alebo krémovú farbu, aby vynikla košeľa. Ja som si kúpila hneď dve...a určite ich vynosím aj v lete ;) Ďalším trendom sú tepláky, či už normálne tepláky, alebo dole zúžené. Sú hlavne praktické, a tak pohodlné. ;)

mimi ♥

8 comments:

Lucie Šumová said...

SUPER, SUPER, SUPER SKVĚLÝ! :)

Joll Burr said...

tyhle farmářský košile docela můžu!

K said...

tepláky to nie je nič pre mňa, ale tak tie posledné by som aj brala :))

a košeľa je vážne super vecička! hlavne keď nie je chuť na vymýšľanie všemožných outfitov :)

Unknown said...

líbí se mi ta košile, ale ty tepláky bych nosila možná tak doma :)

Bee said...

ty třetí kalhoty s kombinací tý košile! Jeeee

Markéta said...

jo! tepláky ! :) myslím, že letošní jaro bude hodně pohodlné :)

Anonymous said...

Tak ked ja som bola velmi mlada.... nebudem hovorit kedy to bolo ale bolo to na obchodnej akademii, Racianska ul. v BA a Kurt Cobain este zil... a Nirvana bola velka.. (vzdych):) ... boli tieto kosele vo velkej mode. Ja mam este jednu z mojich starych a pravdupovediac.. nikdy sa mi neprestali pacit. a som fakt rada, ze sa daju na tak vela sposobov kombinovat...asi ich zasa vytiahnem..

xx
M.
Join the giveaway and win Lauren Conrad´s Style book

Emma said...

to znie ako poholdná zima..tepláky a farmarska košela :)