icon

05 January 2011

SWEET CLOUDLAND

Zmena. Zmena je život. 
No tak mi obidve sme veľmi dlho po zmene v živote túžili. Máme na mysli, zmenu svojho života. Koľkokrát som sa pristihla, že snívam nad vecami, ktoré by sa dali teoreticky v mojom živote zvládnuť, no aj tak som sa do toho nikdy nepustila. Či už išlo o to, aby som sa venovala viacej športu alebo sa prihlásila na nejakú zaujímavú činnosť nikdy, nikdy som to ani len neskúsila. A tak, že je aj nový rok - nový začiatok som sa do toho pustila. Začala som sa lepšie stravovať a chystám sa chodiť do posilky a behávať (keď bude trochu teplejšie). Obidve si zháňame aj robotu tak hádam sa pošťastí. Trocha nových vecí do stereotypu.
Tak to bolo tak v skratke o našich plánoch a tento dizajn blogu nebudeme meniť aspoň do leta :).

spoločne ○ klaudi a mimi 



4 comments:

Zanna said...

Teraz vyzera dobre :)

K said...

vážne dizajn vám vyšiel!!! :)

a to je super, že ste sa takto zapreli a idete po tej zmene! ja na to nejako nemám žalúdok... sny by aj boli, no musí prísť ten zlomový bod a ja sa vzchopím azačnem niečo robiť... :)

Anonymous said...

úžasná fotka :-) jinak oni sou super, dají se nosit i jako ty pobvěstný ponožky ven z botů :) mám jich asi 5 párů :-)

Lucie Šumová said...

Skvělý záhlaví!!!! ♥