icon

24 January 2011

HU-HU-HU

Túto rozkošnú záložku si môžte aj vy vyrobiť. Táto ružová je moja prvá preto je taká ,čaptavá, :). Je to veľmi jednoduché a postup nájdete u lili.
Celé dni trávim s čajom, knihou, zapálenou sviečkou, ktorá tak perfektne voní po pomarančoch a pekne doma. Nemám náladu niekam chodiť, keď tak do najviac úžasnejšej čajovne v Bratislave :). Začím sa učiť keď už je ten druhý polrok a som zabratá do mojej diéty. Ešte stále.
Ospravedlňujem sa za tento post bez zmyslu :).
a p.s. - schudla som už 5 kíl.
xxx,
klaudi

9 comments:

Kik:) said...

myslím,že celkom má zmysel;D a chill- out je vždy fajn;)...aká je to diéta??asi má zmysel ked si už tolko schudla;)

Lucie Šumová said...

Jéé ta záložka se mi líbí :) Je super!

Foly D. Sante said...

už som to kukala u lili:))
ináč gratulujem k 5kg dole!

Kik:) said...

dakujem za typ;)...dáám hned ako zistim ako;Dja som taký ten technický typ;Dčo to vždy dlho trvá kym na niečo príde;P

Zanna said...

Aj ja chcem schudnut, 5 kil by mi uuplne stacilo. Ale mam slabu volu, jedlo je prilis dobra vec :D

Monika Z. said...

a ako si to schudla? dosť by ma to zaujímalo, prosím :-) a veľmi pekná záložka :-)))

Beckerman Girls said...

THAT IS THE CUTTTTTTTTTEst bookmark!!! Such a great idea!!! Love the lil' face you drew on it!
kisses
xoThe Beckerman Girls

www.BeckermanBitePlate.com

elena-anna said...

great blog, is really something.
check mine, and if you like it follow me and i will follow you :)
xxxxxxxxxxxx

DKFS said...

Ja mam zas v oblube vanilkove sviecky :) ukludnuju ma ked prave mi hladina nejakych hormonov stupa nahor a tlak s nimi a s knozkou v ruke je to najlepsia kombinacia nejaka cokolada k tomu perfect :P