icon

28 January 2011

MY LIFE NOW, SUMMER AND GLADIATORS

Konečne som sa dostala poriadne k počítaču a hlavne k blogu. Môj život v poslednej dobe naberá obrátky. Celý sa nejak mení. Ani to poriadne neviem opísať, moje pocity sú celkovo veľmi zmiešané, ale to nie je podstatné. :) Poďme na článok. S rodičmi sme už naplánovali dovolenku. Bude to Palma de Mallorca, na tri týždne, jún a niečo z júla. Hlavnou vecou je, že ideme za sestrou. :) Veľmi sa teším, svoju sestru som veľmi dlho nevidela. Takže už sa neviem dočkať. Prekonala som svoju lenivoť a pustila som sa do učenia taliančiny. Prvý krok bol, že som si kúpila slovník ešte minulé leto :D :D
Veľmi  obľubujem Taliansko, či už to dnešné alebo to čo bolo v minulosti. Páči sa mi štýl žitia, štýl mesta a pamiatky. Nejaká tá história. Neviem sa nabažiť filmu Gladiátor. A veľmi sa teším keď konečne začnem nosiť gladiátorky. To sú jedny pohodlné, gustiózne boty, ktoré by som vedela nosiť celý svoj život. Teraz sa chystám kúpiť si aj vysoké po kolená. Ach, nech je už to leto :) Zima je skvelá, ale už ma nebaví.




Ashley Tisdale

 with love ♥ ♥ Mimi

4 comments:

Lucie Šumová said...

DOKONALÝ! ♥

Monika Z. said...

na gladiátorky sa tiež veľmi teším :-)

Lucie Šumová said...

Každý by jsi je ustřihl jinak no. Oni jsou delší ale já je chtěla mít jakože nakonci přehrnutý jestli sis všimla. Kdyby ty džíny byly světle modrý tak bych si udělala takový ty krátký a roztrhaný na konci. :) Jé ♥ A DÍKY ZA KOMENTÁŘ :)

DKFS said...

No mallorca skveladestinacia ja som bol tiez v palme minule leto s kamoskou taze len vrelo mozem odporucit :) a gladiatorky dokonalost sama o sebe ja ich tiez milujem ked som zohnal svoje panske tak som z nich bol uplne uzasnusty :) a tak nech uz jekonecne leto dost bolo zimy :D