icon

01 January 2011

SOM TETA! + SILVESTER

Dneska som sa dozvedela úplne úžastnú vec...stala som sa tetou..:)) moja sestra porodila chlapca, ktorému dali meno Lucas ♥ som nadšená!...najviac ma však štve že sestra býva v Španielsku, ale toto leto sa tam chystáme..takže jediné čo musím, je len vydržať! :)) ;)

Silvester: Ten som prežila dosť zaujímavo...najprv som o 19,00 šla ku kamarátke, kde sme sa pripravili na večer..potom došli ďalšie 4 kamarátky...a oslavovali sme Silvestra, púšťali hudbu a podobne..jedli, tancovali! neskôr, okolo 22,00 prišiel pre nás (mňa a ďalšie dve kamarátky, ostatné išli domov) kamarát s autom. A išli sme na jeden dom, ktorý sa nachádzal na druhom konci Bratislavy. na tom dome bolo asi 6 chalanov a 5 báb, a  nikoho som tam moc nepoznala...ale veľmi som si Silvester užila! Domov sme sa vrátili okolo 7,00 ráno taxíkom! :))

Želám VÁM hlavne ŠŤASTNÝ NOVÝ ROK, nech je tento rok lepší ako tie predchádzajúce, veľa zdravia, šťastia a pohody, rok bez stresov, a nech Vám vyjde všetko čo chcete a po čom túžite!! :))*

mimi ♥

2 comments:

Lidia said...

Tak narozdil ode me si mela silvestr celkem zabavny :))
preju ti stastny novy rok :*

http://lunses.blogspot.com/

Týnuše said...

Jééé, k Lucaskovi gratuluji! Škoda, že bydlí tak daleko - ale zase máš kam jezdit, a do tepla? Kdo by nechtěl :)