icon

23 January 2011

RANDOM

mimi nebude chvíľu pridávať články, kvôli zaneprázdneniu vo svojom živote, ale keď bude inšpirácia a čas určite tu aj od nej niečo pribudne :).

Suché vlasy? Vlasová maska ,,z domu":
Zmiešame žltok (2x ak máš dlhé vlasy), 2 lyžice olivového oleja a čajovú lyžičku medu. Natreme a necháme pôsobiť 30 minút (zabalíme do igelitu), opláchneme a umyjeme s trochou pomocou šampóna. Táto prvá pomoc na moje suché vysušené vlasy od sušenia, farbenia a česania pôsobí ako malý hojivý zázrak :). Včera som si natrela celú hlavu a dnes len končeky. Odporúčam! ;)

klaudi

8 comments:

Týnuše said...

paráda! vyzkouším, díky:))

Ceady said...

Já se vždy domácích masek nebo čehokoli, co vytvořím doma :D..bojím vyzkoušet na sobě samotné :D
Na to se mám moc ráda :D

Ale jednou bych to snad mohla vyzkoušet :D

Jane said...

that dog is so cute!:)

Ray said...

cute dog:)))

Joll Burr said...

tohle si taky sem tam vyrobím :) super to je!

bambica said...

tu masku som uz skusala, ja mam strasne suche vlasy z tolkeho farbenia, umyla som si vlasy asi trikrat, ale stale som citila vajce. ale inak je to fakt zazrak! :)

Kik:) said...

jeej zlatý psíík;))tu masku určite vyskúšam;))dík za typ:)

Bee said...

je, to musím zkusit!