icon

01 February 2011

I WANT

Prisahám, že na tom internete nájdete už všetko. Ja som si našla stránku oblečenia kde sú tie najkrajšie veci. Najkrajšie možno ako prekoho, ale pre mňa určite :). Moje TOP kúsky:
po takýchto kraťaskoch túžim už veľmi dlho

Pridať popis
 o týchto kvetinových šatách ani nehovorím môj sen
 toto sa mi zdalo roztomilé ♥
 sobíkový sveter na zimu 2011 :)
dlhé hippie šaty, tak to už len čerešnička. nosila by som ich každý deň :).
Máte dáke webové stránky kde nájdete dobré a lacné veci? Nejaké tipy?:)

xxx,
klaudi

4 comments:

Monika Z. said...

tie kraťasy a šaty sú skvelé :-)

Joll Burr said...

moc bych tam ale nenakupovala, kvalita mizivá!:/ z těhhle kousků mám tu mikču s ušima podle které taky soudím..

Lucie Šumová said...

Jé ty kraťasy a ten svetr. :) Jé

Kik:) said...

áá skvelé oblečenie!!!;))tak stránky??videla som velmi dobre kúsky tu;)
http://www.newlook.com/
cenovo dostupné a moc moc moc pekné kúsky!!;))