icon

16 January 2011

I KNOW

Ja viem, že čo raz častejšie na tomto blogu sa pridávajú články a cvičení a chudnutí. Ale nedá mi to sa pochváliť s mojou diétou south beach. Na tomto blogu http://south-beach.blog.cz/ nájdete všetky info o chudnutí a aj o pokrokoch diéty. Sama za seba musím povedať, že začiatok bol náročný, lebo v 1. fáze diéty som musela vylúčiť potraviny ako zemiaky, ryžu, ovocie, cukry, pečivo, niektoré druhy zeleniny,a mliečne výrobky okrem cotagge chees-u, balkánskeho syru a mozzarelly. Diéta sa skladá z 3. fáz a prvá trvá 2 týždne. Ja už mám týždeň za sebou a za 5 dní som schudla 3,2 kila :). Ešte ma čaká jeden týždeň a potom môžem postupne pridávať zakázané potraviny.
A chcem sa opýtať ako by ste spracovali mamu aby vás pustila bývať ku kamarátke na 2 týždne? :D  Mám 16 a to počas školy.

klaudi

5 comments:

Týnuše said...

Já na diety nějako nevěřím :) jinak hele s těma 2 tejdnama u kámošky bych sama byla bezradná, naši by mě to nedovolili ani teď a to mi táhne na 19:D o prázkách jo, ale místo školy asi ne-e. I tak držim palce ať to vyjde ;D

Lucie Šumová said...

Mňam, dala bych si :P

Nina said...

ja sa pri takychto dietach strasne bojim jojo efektu,tak radsej len cvicim :D

Renny♥ said...

No vlastně mám blog iheartmomsen.blog.cz

Bee said...

wow, to musím zkusit!