icon

11 December 2010

SWATCH ♥

Blížia sa Vianoce a mama s ocom sa ma čoraz častejšie pýtajú, čo by som chcela na Vianoce. :D Najprv som hovorila, že naozaj neviem...A potom ma napadlo, že by som si mohla priať aj hodinky. Preto som sa rozhodla že ponavštevujem rôzne obchody od Roxy až po "normálne" hodinárstvo.  V Roxy obchode mali dosť krásne, ani cena nebola až taká hrozná ako som očakavála (koštuje to 49 alebo 59) a potom som videla obyčajné gumové hodinky značky Too Late. Mali farby od výmyslov sveta a tie stoja približne 20 Euro. :)) Takže uvidíme čo mi nakoniec Ježiško prinese na Vianoce :))
A čo by ste chceli Vy na Vianoce??


-----------------------------------------------
Pridávam obrázky dvoch izieb...strašne sa mi páčia..:))


 mimi ♥

2 comments:

Anonymous said...

Ja by som chcela len rodinnu pohodu:)

Renny♥ said...

Za prvé bych Vám chtěla říct, že se mi moc líbí ten novej vzhled vaší stránky. Fakt krása ♥:) Jinak se docela máš, že chodíš do Roxy, já maximálně do New Yorkeru :) Jo a na Vánoce bych si přála cokoliv s Britney Spears (táta si udělal srandu s tím, že když cokoliv, tak co třeba oko =D)No a pak něco s Taylor Momsen, mobil, notebbok, živý zvířátko, oblečení, líčení =D No prej na notebook a mobil můžu zapomenout mno =D