icon

20 December 2010

AKNÉ


Je to problém, ktorý trápi určite množstvo dievčat...aj mňa. Jednoducho ale ma to už prestáva baviť. V lete je to super, na tvári sa mi sem tam objaví nejaká tá vyrážka. Horšie je to v zime.
Naozaj som už vyskúšala všetko. Od Garnier po Neutrogenu (ktorá bola asi najlepšia, ale tiež nič moc). Teraz však chcem vyskúšať, niečo z tejto kolekcie Nivea, a keď mi ani to už nepomôže tak sa vrátim k Neutrogene. Najradšej by som bola, keby bolo stále leto.

Vanessa Hudgens má podľa mňa úplne nádhernú pleť.
A čo Vy?? Máte problémy s akné? čo používate?? budem veľmi rada aj za Vaše prípadné rady....:))

mimi ♥



2 comments:

Zanna said...

Ja som mala fakt zluuu plet, ale vdaka mojej dermatologicke sa to zlepsilo :) Urcite chod na kozne, ak mas problem s akne, kozmetika z drogerie to len tak nevyriesi.. A necakaj vysledky hned, ale ked budes mat po par mesiacoch ovela ovela lepsiu plet, tak to bude super odmena za trpezlivost :)

Espresso said...

kašli na tyhle drogérkový výrobky, když ti to nepomáhá! já od začátku používám z lékárny...jsou to osvědčeně dobré výrobky, já mohu doporučit řadu proti akné SynCare z lékárny. Je to trošičku dražší (jak co - cca 100-300 KČ jeden) ale stojí to za to! 100% a navíc ty za několik výrobků taky utratíš majlant..