icon

05 December 2010

BEST DAY

UPRISING REGGAE FESTIVAL WINTER EDICION 2010

Najlepšie! Konečne som sa mohla odreagovať od týchto zimných usnežených chladných dní. Skvelá atmosféra, skvelí ľudia a skvelá priam božská hudba - reggae. Strašne sa neviem dočkať leta. To ani nehovorím a letných festivaloch. Ja som týmito vecmi priam posadnutá. Na takéto akcie som schopná minúť veľa peňazí. A milujem ako ľahko sa zoznamuješ s ľudmi :).
A btw, moc zbožňujem chlapcov s dredmi.
klaudi
                                Moje nové tričko za 13 euro ako malý suvenír :)

3 comments:

J. said...

Wow! Skvelé! Treba sa odreagovať! Aj ja milujem festivaly!

Renny♥ said...

Na festivale jsem nikdy nebyla a a ani nechci =D Ale je pravda, že by jsme se někdy měli odreagovat. Jinak to tričko ti fakt sekne :)

P.S: Díki, že ses zapsala :)

Foly D. Sante said...

ty máš aj tričko??? WOW!