icon

26 December 2010

MÁTE RADI/RADY EXTRAVAGANCIU??

 Extravagantne zariadení byt...áno, v podstate áno. Ale chce to štipku odvahy a vkusu. Každopádne výsledný efekt je často očarujúci, dokonca až tak, že by ste v tej izbe, plnej "luxusu" ostali naveky. Aj keď "luxus" znamená, mať na svojich poličkách...niečo, čo ste zohnali na trhu, jarmoku....a čo?!...:) Mne osobne sa veľmi páčia takéto izby, pretože hneď Vám padnú do oka...ale skôr dám prednosť pirátskemu a selskému štýlu...(ale o tom v ďalšom článku)...Z takýchto izieb mám pocit, akokeby som sa nachádzala v rozprávke, mám pocit akokeby som sa niečoho dotkla, že to zmizne..:)) Ale určite by som si vo svojom dome, nechala jednu takúto izbu, zariadiť.

mimi ♥

7 comments:

Joll Burr said...

nádherné!
kéž bych to dokáazala taky tak zařídit!

www.jollburrfashion.blogspot.com

Joll Burr said...

video z youtube vložíš tak, že na youtube u videa dáš Share a pak Blogger, vyskočí ti okno s html kódem (pak občas přeskočí na náhled tak to musíš kliknout zase na zobrazit html) ten zkopíruješ a vložíš do html příspěvku :)

Foly D. Sante said...

mám rada extravaganciu a aj gýč, takže môj budúci byt bude určite nádherný:))))

K said...

mám, priam milujem ! :)

Marella said...

Sooooo cute!

Thanks for your sweet comment! Lovely blog! Following! Follow back? <3

oomph. said...

i love the blue chair in the first picture! i think everyone needs their "sanctuary"...wish i also had one room to change!

rockoomph.blogspot.com

Anonymous said...

ty pokojíčka sou úžasné :-)