icon

22 December 2010

LUCY IN DISGUISE

Lilly Allen a jej sestra Sarah Owen si otvorili vintage obchod. Obchod sa nachádza v Londýne a nachádzajú sa tam kúsky od Chanel, YSL, Ossie Clark a iné. Taktiež vám tam spravia manikúru aj make-up.
Dokonca by sa tam mal nachádzať aj vlastný bar.
Keby som bola niekedy v Londýne určite by som sa tam išla pozrieť :).                              
Obchod nazvali ,,Lucy in disguise" - v preklade Lucia v prestrojení.


Adresa: 10 Kings Street, London
klaudi

7 comments:

Foly D. Sante said...

ale pekné šatočky majú vyložené

Eva Schön said...

Tak o tomto som nevedela! Pri najbližšej návšteve LDN tam určite zablúdim. Inak, pekný blog máte, baby! Akože som ho objavila až teraz?!

Espresso said...

tak tam bych teda taky šla :D a neva že jsi zapomnela na soutěž, budou možná další :D ♥

Katka said...

pekne.. chystam sa do londyna.. neprihodis adresu? :)

ps:pekny redizajn blogu ;)

Joll Burr said...

jee tak tam bych se chtěla podívat! Lily mám moc ráda!:)

www.jollburrfashion.blogspot.com

Teres said...

tak o tom slyším porpvé.. ale zní to teda moc dobře :).. tam se musím zajít podívat až budu v Londýně :)

Unknown said...

I liked the pics.

Kiss ♥