icon

12 December 2010

ĽUDSKÁ NEVĽÚDNOSŤ?

Sobota. Ráno.
Išla som so sestrou do jedného nákupného centra. Ok, je to moja vina, že som nič nepila a, že nedodržiavam pitný režim v zime, ale odpadla som.
Zrazu tma. Prázdno. Pád.
A nič nepamatám ako keby som na pár sekúnd zaspala. Stalo sa to v plnom autobuse a 
NIKTO mi nepomohol aj ked ma videli ako padám. Až ked sestra poprosila jednu tetu, nech ma pomože dvihnúť. Všetci si mysleli, že som asi opitá.
Keby som bola sama neviem ako by som to prežila. 

Len sa pýtam, že už ľudia sú úplne ľahostajní a starajú sa iba o seba?

klaudi

4 comments:

Espresso said...

Děkuju, že se zapojíš do té soutěže x)

@ said...

jo, to znám, dřív jsem měla nízkej tlak...a když jsem málem omdlela, taky lidi jen chodili okolo, nikdo mi nepomohl a akorát měli hemzy že jsem opilá :-/
no, tak když už jsem jedináček, tak kdyby se mi to mělo někdy ještě stát, snad budu u sebe mít kamarády..
a krásný sněhuláci! ;)

Katka said...

Taketo stavy mavam vautobuse aj ja.. ak si nesadnem vzime v plnom autobuse odpadnem lebo mam malo kyslika.. a inak podobnu situaciu som zazila ked jedna teta o barlach padla na zastavke plnej ludi a nikto sa jej ani nedotkol musela som utekat z 10tich metrov jej pomoct! akoze humus tento svet!!!!!!!!

Zanna said...

A to nehovoriac o epileptikoch, ked nahodou dostanu zachvat, tak ludia sa ich skor boja a malo z nich dokaze reagovat... Ked mi priatel lezal na zastavke busu v bezvedomi, tak mi jeden dedko povedal, ze ho mam prefackat (!!!)