icon

13 December 2010

NOTHING

Neznášam ten pocit, alebo lepšie obdobie, keď mi nič nevychádza. Ano, je mi zcela jasné, že nie vždy je tak ako si človek predstavuje, ale v poslednej dobe, mi naozaj nič nevychádza. Či už sa to týka známok, kamarátov...... Všetko je to naozaj tak zložité..... Najhoršie je že je to všetko, taký zosyp naraz! Keby to šlo postupne..ale ako sa hovorí, "keď sa niečo se.e, všetko a poriadne". Je to pravda. Ale samozrejme, že to obdobie prejde a bude zase dobre...Ja len dúfam, že to bude čoskoro. :)))
mimi ♥

4 comments:

Renny♥ said...

Tak tenhle pocit znám :) Ale neboj, to přejde a všechno bude zase fajn. Vše bude fajn. Jen musíš věřit a já věřím s Tebou zlato ♥:)

Renny♥ said...

Dala jsem špatnou adresu blogu, musim si zvyknout, že si ještě pod crazycelebrity.blog.cz Snad to nevadí :)

Espresso said...

určitě brzy, neboj x) to znám ;( držím palečky x)

Michelle said...

Já mám tohle období už asi od října a pořád ne a ne ustoupit...:(