icon

04 February 2011

PERNÍK PRE MAMINU


Tak tento koláč je veľmi jednoduchý a výborný. Robila som ho už druhý krát a každý ho iba pochvaľoval :). Aj keď konkrétne tento som nechutnala kvôli mojej diéte. Spravila som ho mamine na meniny, ktoré mala pred pár dňami.
Recept: 
•2 vajcia 
•300 g prášk. cukru
•2dcl oleja
•2 PL kakaa
•1 PL škorica
•1ČL soda bikarbóna
•1 prášok do perníka
•400 g hladkej múky
             •2-3 dcl mlieka
                       •džem 
                     •čokoláda

Zmiešame najprv cukor a vajcia a potom pridávame ostatné prísady. Olej pridáme ho len trochu a zvyšok som potretla na plech. Koláč pečieme 30 min na 150 stupňoch. Dáme džem a čokoládu.
Dobrú chuť,
klaudi :)

8 comments:

Zanna said...

Mnam :) Rozmyslam, ze skusim :)

Foly D. Sante said...

mňňaaaam, ja milujem sladké:)))

Eva Schön said...

Mňam, inšpirovala si ma.. asi si ho spravím.)

Lucie Šumová said...

Jé a mňam! :P Vypadá skvěle! Chramst! :D ♥

Dasha Soliman said...

Mňááám hned bych si to dala!! :) Už jsem dlouho nic neupekla, musím to napravit. :)

espresso said...

Jestli chceš být dál affs,pls zapiš se u mě v kontrole!POSPĚŠ SI!KONTROLA TRVÁ DO KONCE MĚSÍCE!
PS.:Jestli už nechceš být affs,stejně mi napiš :D

Monni said...

Mňam, vypadá to vážně skvěle ;) Určitě vyzkoušim :))

Ann said...

mňami! to vypadá skvěle..:) možná upeču :)