icon

13 February 2011

NEWS IN MY LIFE

Taaakže :) Konečne som zasa na PC...tak idem hneď pridať article. :)
Akože ja viem po anglicky, lenže moja angličtinárka si to asi nemyslí. Keďže mi s radosťou dáva šmahom ruky 4 :)...:D Ale tak snáď opravím..ale prejdem k príjemnejším veciam..:D Včera som bola navštíviť obchodné centrum Aupark...a skočila som do Miss Sixty...keďže v poslednej dobe mám úchylku na prstene..a už dlhšiu dobu som hľadala...taký ktorý je na dva prsty :) a našla som...takže som skákala 3 metre 50 :D Potom sme skočili ku kamarátke, kde sme sa pofotili..ako môžte videť moju polovičnú fotku s kamarátkou :) Potom sme skočili do Meštianskej...kde bolo úžastne...keďže sme sa stretli ešte s kamarátom :) Jednoducho úžastný večer....:)

Mimi ♥ ♥

7 comments:

Monika Z. said...

nie len ty máš úchylku na prstene :D je nádherný ten dvojprsten :-)))

Ceady said...

:D
tedy ten prstýnek je pěkný :)... A o úchylce na prsteny slyším poprvé :D

Lucie Šumová said...

JÉ TEN RPSTÝNEK!! ♥

Nina said...

milujem dvojprstene .. škoda,že u nás ich ešte málokde predávajú :/

Týnuše said...

Taky by mě zajímalo kde všichni ty dvojprstýnky sháníte, já na ně ještě nikde nenarazila:)
(nebo možná jen špatně koukám:D)

Bee said...

taky jsem úchyl na prstýnky :D

Martina Navrátilová said...

Yay, vypadá úžasně!!