icon

04 February 2011

MOJA LAUREN!

Inšpirácia od Foly vyrobiť si túto eko tašku. Už som sa chystala na ňu asi mesiac, no teraz ako som bola niekoľko dní doma kvôli chorobe som sa odhodlala. Treba lepiacu pásku, nožnice, starý časopis, ihlu, niť a pevné nervy. Tašku som robila niekoľko dní, lebo vždy ma prešla nálada po jednom páse. A nadpis hovorí ,,Lauren" - meno pre moju ručne vyrobenú taštičku :). Myslím, že na bežné nosenie keď neprší je v pohode aj keď je s chybami.
s úsmevom prajem pekný deň,
klaudi
 :)

8 comments:

vend. said...

trápila si sa trápila, ale stálo to zato:)urob aj mne na národky.. :D:D

Monika Z. said...

čoo? wow :-) tak toto by som asi nedokázala no :-)))

Ceady said...

Téda to je skvělé! Jsi šikovná!!!

Foly D. Sante said...

Uha,mam konkurenciu:D ale srandujem.na to treba vela casu,energie...a to ja nemma casto.pekna je!

Zanna said...

Super je :) Vas obdivujem holky, ze na to mate nervy :) :D

Lucie Šumová said...

ÚŽASNÝ! :)

Katka said...

Super tieto tasky mam rada :)je pekna.. dufam,ze vynosis :)

Michaela said...

Obdivuji tě, že jsi to zvládla. Taky bych neměla nervy.:D Povedla se ti.;)