icon

06 February 2011

SEN SA STANE SKUTOČNOSŤOU, KEĎ SA ZOBUDÍTE A BUDETE KONAŤ

Krásny podvečer prajem :)
Neviem ako inde vo svete, ale v Bratislave to konečne vyzerá, že začína jar. Nehovorím zatiaľ o kvietkoch, ale aspoň sneh sa nám už skoro všade roztopil. Na to, že bude už 5 hodín večer stále počujem štebot vtáčikov z otvoreného okna. Mňa to náramne teší asi už aj väčšinu obyvateľov. Chystáte sa preferovať nejaké aktivity cez jar? Alebo čo najradšej robíte? :) Kto pozná Euroveu v BA tak ja tam zbožňujem pri Dunaji sedieť na tráve a slniť sa :).
xxx,
Klaudi

11 comments:

Monika Z. said...

no ja bývam na východe a tu to teda na jar vôbec nevyzerá :D a na jar sa strašne teším :-)

Ceady said...

U nás je taky tak :)... Už aby bylo jaro :)

Evča said...

No, u nás už jaro taky pomale končí.. sluníčko svítí, ale vítr pořád fučí.. :) a Děkuji za pěkný komentář! ;)

Michelle said...

Kdepak jaro, vždyť zbývají minimálně ještě 2 měsíce zimy...:) Vůbec o jaru nepřemýšlím!:D

Michaela said...

Jo to mám. Upřímně nechápu ty holky, co se těší až se odstěhují od rodičů a tak. Já mám jednu z nejlepších matek na světě.:D TEn sitát mám ráda co máte jako název článku. Já ráda jezdím na inlajnech.:D Taková jarní a letní klasika.:D

Zanna said...

Uz to vidim, ze ked pridem do BA ja, tak sa akurat ochladi :( Lebo ked som odisla, tka sa oteplilo XD

Kik:) said...

zbožňujem jar a dnešok som si neskutočne užila...vonku bolo kráásne...kiežby to tak vydržalo:)a v Eurovei sa slní najlepšie;D;)

Lucie Šumová said...

Dnes bylo pěkně. Bylo celkem teplo ale sluníčko jsem nezahlédla. :( Teď jen aby bylo každý den líp a líp a máme tu léto! :D ♥♥♥ Těšim :)

Unknown said...

U nás je už 3 dny krásně. Jasná obloha, sluníčko, žádný vítr. Prostě paráda! Už by to takhle mohlo zůstat :)

Bee said...

já nejraději jím. a nebo se procházím a fotím ;)

Julia ♫ said...

nemuzu se jara dockat! At uz je slunce, teplo nebo aspon at neni takova zima. strasne rada mam prochazky jen tak prahou, popijeni caje na terase restaurace... vylety, vyjizdky na konich...Achh... strasne se tesim az tahle zima skonci..