icon

20 November 2010

TIME, TIME ..

Získala som podpis Waris Dirie :)
Prepáčte, prepáčte, že sme sa neozývali. Ale každá máme toho tak veľa.
ŠKOLA! Nie je normálne aby som mala snáď dve 5 na vysvedčení. Profesori zbytočne stresujú, že učte sa lebo samé písomky a skúšky vás čakajú. Ale ako mám zvládať 14 známkovaných predmetov?! Keď  poznámky z jednej hodiny sú cez  4 strany. Najhoršie je bankovníctvo, účtovníctvo a ekonomika :/.
K tomu sa mi podarilo akurát teraz ochorieť a dostať zápal priedušiek. Nedá sa spať, doma sa len nudím a jem. Sestra má piatok stužkovú a ja nemám ani len šaty. 
Ale už to bude lepšie a články budú :).
klaudi 

3 comments:

Espresso said...

tak to ti nezávidím :/ hlavně že to všechno pošlape, jak má :) a uzdrav se! :)

Renny♥ said...

No jo, škola mi taky dá zabrat ikdyž my jsme 2. nejhorší třída na škole, takže učitele někdy překecáme, aby písemku odložil bo tak něco =D Ae když jde do tuhého, tak se už jen modlim :)

Espresso said...

krásný dess