icon

11 November 2010

OLD SCHOOL STYLE

 V poslednej dobe preferujem štýl, ktorý sa volá OLD SCHOOL STYLE. Neviem presne čím ma zaujal, ale strašne sa mi páči tá farebnosť a fantázia s akou sa treba púšťať do vytvorenia nejakého outfitu. Samozrejme treba aj štipku extravagantnosti. :)

V poslednej dobe, je toho na mňa veľa, pretože mám školu, povinnosti, a rada by som si tieto dni, ktoré sú pomerne ešte slnečné, užila s priateľmi. :) Ďakujem za pochopenie, hneď ako bude možnosť sem niečo pridám, ale potrebujem nabrať aj inšpiráciu na nové články :)

mimi ♥

7 comments:

Espresso said...

wow! ty maj nářez :D (hlavně ten první zleva a druhej z prava :D) mno, ale všichni :D

Espresso said...

Ahoj, děkujeme, že jsi se zapojila do BIG ANKETY na téma Únosce. Podívej se zde - http://espresso.blog.cz/1011/vysledky-big-ankety-za-mesic-rijen zda jsi vyhrála :) máme tam pro tebe cenku.

Espresso said...

a ještě abych nezapomněla ~ na http://espresso.blog.cz/1011/a-f-f-i-l-a-t-e-s najdeš nově udělaný seznam affs, tak ho zkoukni pls x)

Anonymous said...

tento style sa vla nu rave alebo tak nejak...a nie old school style.Moc ma to neoslovuje.Hlavne preto ze vacsina ludi co sa pokusa vyzerat podobne ako tyto na obrazku maju od toho daleko...

Wayne's madame said...

Také se mi jednu dobu líbil tento styl, ale teď už je pro mě asi příliš barevný :)

Markéta said...

to zní zajímavě! dej sem nějakou fotku Tvých outfitů ;)

espresso said...


Ahoj. Nemáš zájem si zasoutěžit v netradiční soutěži?
Pokud ano, přihlaš se prosím do soutěže o nejlepší šaty! Můžeš je někde vyfotit či vygooglovat a snažit se je prosadit! Mrkni zde>>http://espresso.blog.cz/1011/sond-soutez-o-nejlepsi-saty
děkujeme x)♥