icon

26 November 2010

STUŽKOVÁ

Na kontrole u doktorky mi povedali, že mám ostať ešte pár dní doma - teda bez školy. Nie že by som sa netešila ale 2 týždne čo som chýbala kto ma doberať?Uf, potom bude makačka :).
Dnes má sestra stužkovú a ja už mám aj šaty a lodičky. Nie je to niečo extra ale mala som na to len 2 dni :). A lodičky, áno meriam sama o sebe skoro 178 cm a z topánkami to je niečo cez 185 cm, ale už nebudem počúvať iných ja za svoju výšku nemôžem ;).
ja a moja sestra 
(som tá napravo + sestra pije šampanské preto ten výraz ;))
a sestra nebude mať tieto šaty.
klaudi

5 comments:

Foly D. Sante said...

ajajaj..riadne kočky budete!!! A čo? Však aj ja som vysoká a keď si zabijem nejaké 12cm podpätky..ale však čo? Keď máme na to nohy, tak prečo sa hambiť?!:)

Renny♥ said...

Ta fotka s Vámi je vážně hezká :) Jinak se nic neděje. Díki za koment, jsem moc ráda, že jses ozvala ikdyž mi nemůžeš pomoct :)

Espresso said...

sluší vám to x) a to učení nezávidím :D

Life in pictures by Lu said...

Jej krása no čas stužkovej si trba poriadne užiť

Tamara said...

krásne šaty!-obe :)