icon

27 November 2010

STUŽKOVÁ N.2

Ak aj moja stužková bude taká super ako mojej sestry ani nebudem chcieť aby skončila. Nečakala som, že sa až tak zabavím. Okej, bol v tom aj alkohol. Mama odišla našťastie pred polnocou a potom som tam ostala iba ja jej sestra a jej spolužiaci. O 3 ráno som bola už totálne dosť K.O..Tak ale väčšinu si pamätám čo som robila a teraz sa na tom zo sestrou smejeme. Ale tak rýchlo to celé prešlo a zrazu už iba sedím v taxíku o 5 ráno a idem domov. Prekvapil ma sneh. Iba vystúpim a samá belota.
Dievčatá, ktoré budete mať tento rok stužkovú, naozaj si to celé užite. Strašne rýchlo to prejde a o chvíľku budete dávno po strednej. Neviem prečo, ale ja som sa tam skoro rozplakala pri ich príhovore. Už tedy mi bolo smutno za mojimi spolužiakmi a za strednou školou.

klaudi

5 comments:

Foly D. Sante said...

maôli krajšiu tortu ako my:P

Katka said...

to biele sa dalo papat? :) nemyslim sneh ale to pri tej torte :)

Becca said...

aj mna by zaujimalo, ci to biele su torticky, ci nieco ine...? a to sa este budes zabavat ked uvidis dvd :D ja som celkom zvedava na to nase :D

Mims&Mišiak said...

becca ako aj katka : to biele boli tiež tortičky spravené ako diplomy z marcipánom a s ich menami a + tam bola torta ako ucitel :)
som sa zabavala dost a to nebola moja stuzkova :))

Lucie Šumová said...

hezké moc a opravdu :)