icon

29 November 2010

ALBUM V RIFĽOVOM KABÁTE

Tento nápad som videla v októbrovom čísle Nový čas pre ženy. Zdal sa mi to ako skvelý nápad na môj starý album s detskými fotkami.
Pre mňa hmotné fotky majú dôležitejší význam, ako tie ktoré mám v počítači a preto som si povedala, že by mohol môj album dostať nový šmrc :).

čo potrebujeme:   • rifľovinu
                         • ihlu a niť
                         • nožnice
                         • ceruzku alebo kriedu
                         • doplnky: ako gombíky, príšivky, stuhy..

1 . Album položime na rifľovú látku a obkreslíme. Na ľavý a pravý koniec pridáme pár centimetrov naviac a hore a dole niak 0,5 cm tiež (podľa veľkosti vášho albumu). Horný a dolný koniec zašijeme aby sa nepáral.
2. Opäť priložíme album a konce zahneme dovnútra, a ako obal na knihe zašijeme.
3. Môžte pridať doplnky ako gombíky rôznej velikosti alebo farby :).

A takto dopadol môj album :) :
(najprv bol v strašnom stave bol ešte z detsva)


 nie je to celkom dobré, ale som spokojná :D
lepšie než to predtým :) 
xoxo,
klaudi

4 comments:

Life in pictures by Lu said...

Vyzeráto naozaj pekne. A aj pre mňa maju oveľa vačšiu hodnotu fotky klasické majú svoju atmosféru :)

Espresso said...

to je krásný x) asi to zkusim taky :D šikulka x)

julianna said...

pekne, sikovnaa!
peknucke!

www.juliettefashion.blogspot.com

Ivette said...

super napad! =)))