icon

26 September 2010

HEELS

Whitney Port
Čo si myslíte
 o vysokých dievčatách a opätkoch?
Whitney Port , hviezda zo seriálu THE HILLS a THE CITY, ako som sa dočítala má 178 cm. Po pravde ja Whitney-iné dlhé nohy zbožňujem. Ja meriam tak isto. Zo začiatku ma to hrozne štvalo prečo ja? Ale dnes v tom vidím výhodu. Aj keď tie lodičky si nedávam na to asi odvahu nemám mať 185 cm :). Dali by ste si na mojom mieste lodičky?? A nepočúvali ostatných ľudí? Ja sa neviem rozhodnúť a nikdy si žiadne lodičky nekúpim. Ako ste na tom vy koľko meriate ? :)) 

xoxo,
klaudi


13 comments:

Renny♥ said...

Mno já měřim 168 a je to fajn :) O vysokých holkách si myslim jedině to dobrý :)

@ said...

já mam taky 178! :) a jak kdy..většinou mám ráda svoje nožičky a nosím nižší..a někdy mám anarchistickou (máma:takhle nikhoho neseženeš, chlapi sou malý!) náladu a si vemu tak vysoký, že se mlátim o futra..:D
ideální jsou 3,4 cm pro mě :)

Mims&Mišiak said...

nahoda že akurat :)
pokom si taka vysoka??
ja vzdy vycnievam na ulici aj ked chlapi ako maju byt su vyssi odmna :):D
ja by som chcela nosit take poriadne 7 cm podpatky :))

GLT said...

Já mám 164cm a zatím nosím jenom klíny, ale snad se jednou naučím chodit na jehlách. :P
Když se ti podpadky líběj tak je nos, a lidi budou povídat(pomlouvat:D) vždycky, takže to podle mě není důvod. =)

Michelle said...

Já jsem na tom úplně stejně jako GLT. Mám 164 cm a zatím jsem jen na klínech...:) Ale chtěla bych nějaké pořádné podpatky.

Lucy said...

já mám 172 (asi) ale jsem nejvyšší z rodiny a vlastně i z kamarádek, jen jedna (Caroline) je vyšší než já a taky podřád nadáváme, že nemúžeme (nebo můžeme, ale pak to vypada divně) nosti podpatky :D. Já si třeba dám svoje lodičky na 5 a půl centimetrovém podpatku, jsou fakt krásné a dokonce i pohodlné, ale vyčnívám přes holky tak je mi to vždycky divný, ale někdy mám prostě náladu tak si je dám ;-)
L.

Biancaprincipessa said...

Ja zboznujem lodicky, mam ich doma plnu skrinu a v inych topankach okrem balerinok sa ani moc necitim dobre podla mna su lodicky sstrasne zenske:) Ale ja mam nastastie len 170 cm, ci je taka akurat vyska na heels:) uf keby som bola taka vysoka no ono zalezi su baby ktore heelsy nosia a su vysoke a su baby ktore zase nie, ide o to ako starsne ich mas rada:)

Katka said...

ja mam sice iba 172 ale vysoke topanocky milujem.. :) myslim, ze by si sa nemala byt nosit podpatky.. je to sexy, ked je dievca take vysoke .. ;)

Mims&Mišiak said...

dakujem za pekne komenty :)

Foly D. Sante said...

ja mám okolo 172 a milujem opätky. Hlavne také vysojké aj 11-12cm. A čo že som vysoká? Som si už na to zvykla. A mám sexy nohy v opätkoch:)

chcela som odpísať na to počítadlo ale vidím, že ho už máte:)

Tereza said...

Já mít tvojí výšku, tak skáču radostí! Jelikož jsem malá, tak je nosím často, protože jinak na lidi jako ty a vyšší koukám zakloněná do výšky:D Takže mě už to pak přijde 10 cm sem, 10 cm tam, takže do toho!:)

Simsalabim said...

urcite si aspon jedny kup a zkus si ten pocit :) a zacni se kamaradit s basketbalistama, a mas klid od maminych argumentu :) ja mam 171, ale kdyz si vemu nejake solidnejsi na platforme, tak je pritel pekne nervozni, protoze jsem pomalu stejne vysoka jako on (a to ma 186) :)) nejdulezitejsi je naucit se na tech podpatkach chodit, kdyz pujdes jako kralovna s rovnymi zady a vzprimenou hlavou, nikdo ani nepipne a budou jenom zavidet :)

Zanna said...

So 178 neries, ja mam 185 bez opatkov :D A obcas si dam opatky, niekedy len male, 3-4 cm, ale mam aj dvoje 9cm vysoke sandalky :) A v lete ich planujem nosit.
S chlapmi tie neriies, chodila som aj s nizsim a nevadilo mu to, teraz mam asi o take 2-3 cm nizsieho priatela, cize zhruba rovnako a jemu sa vraj paci moja vyska.. A vraj mu ani nevadi, ked som kvoli opatkom vyssia :)
Ked ta bude lubit, tak mu to nebude nevadit :)