icon

24 September 2010

MY GIRLY NAILS





  • on my cleaned nail as a basis i deposited light pink nail polish,
  • the french manicure style i deposited a glittering nail polish,
  • on the paper i liquid from dark pink and light purple and we make a few dots on nail (i ordinary use a pin :)) ,
  • for a nicer look i used a glue and little cute pink heart,
  • and finally! i found a trasparent nail polish (my nail polish is green, because it is with cactus :D)!
  1. na vyčistený nechet ako podklad som naniesla svetlo ružový lak,
  2. na štýl francúzskej manikúry som naniesla trblietavý lak,
  3. na papier som kvapla z tmavšej ružovej a fialového laku a spravíme pár bodiek na nechte (používam obyčajný špendlík :))
  4. pre krajší vzhľad som kvapla trocha lepidla a nalepila srdiečko
  5. aby celkovo nechty dlhšie vydržali prešla som ich bezfarebným lakom (u mňa trošku zelený lebo je s kaktusom :D)
Klaudi 

5 comments:

Renny♥ said...

Ahojký. Ráda se spřátelím :) Renny www.crazycelebrity.blog.cz

Katka said...

tie nechtiky ti naozaj vysli... su take dievcensky decentne.. :) naozaj pekne

Tereza said...

To je roztomilé:)

Espresso said...

ahoj :) rády se spřátelíme :) tak si nás přidej :)

Zanna said...

Super :) Keby som mala dlhsie nechty, tak to skusim :)