icon

27 September 2010

SUMMER FESTIVALS


Strašne ale strašne mi chýba leto a najmä to pohodlie a samozrejme bez učenia :).
Moc ma hnevá, že som nestihla ani jeden festival na ktorý som chcela ísť.
Lístok som mala dokonca kúpený na UPRISING REGGAE FESTIVAL 2010 na zlatých pieskov v BA.
Nanešťastie som tam nakoniec nešla kvôli strojčeku a moc zlému počasiu a predala svoj lístok.
Aspoň, že sa u nás konal Kozel Pivný Fest a užila si koncert. Vďaka bohu teraz sú vinobrania a hody takže si užijem pár poriadnych kapiel ♥.
VY STE SA NIEKAM CHYSTALI ALEBO BOLI NA NEJAKOM?
klaudi

8 comments:

Renny♥ said...

Ou, tk to je smůla:( Já sem se nikam extra nechystala, ale kdyby mi někdo dal lístek, tk bych neváhala =D Jinak taky mi chybí to léto, bez učení =D

Bee said...

To je škoda :( Já chci taky zase léto :D

MiSs_MileYnQaa said...

jj ráda budu něco jako vaše sbéčko :]

MiSs_MileYnQaa said...

jj taky myslim ..je to blbec :]

Espresso said...

důležité pro mé affs = PŘEČTI SI TO!
http://espresso.blog.cz/1009/that-s-not-the-way-i-want

D-ommie said...

Spřátelím ráda ;).Tak si mě dejte do affs ;)

julianna said...

tam som chcela ist aj ja ale nakoniec som bola na svadbe a som s tym spokojna vobec mi to nejak nechybalo..tieletne festy boli...o nicom teda az na totojehiphop kde som sa super zabavila!!!


www.juliettefashion.blogspot.com

šurinka said...

On je strašně rozkošnej, a ty jeho uši...doufám, že z toho vyroste :D :D
Jinak já jsem o prázkách taky na žádnym fesťáku nebyla... Nějak na to moc nejsem a hlavně jsem ani moc neměla čas na zábavu...