icon

19 April 2011

WE ARE FAMILY....:)

Zdravím Vás...

Počasie je vážne skvelé dneska. Svieti slniečko, krásne teplo....:) Čo viac si človek môže priať..

Mám taký nie že problém, problémom by som to nenazvala, ale možno...jednoducho neviem ako to nazvať, ale chcela by som sa zapájať do verejného života, či už je to písať článok, alebo sa objaviť sem-tam v reklame. Áno...už som sa bola zapísať dávnejšie v jednej agentúre, ktorá robí pre reklamy ako T-mobile, Orange a podobne...Lenže sa mi neozvali...(hmmm :D :D :D)! No a inak už neviem čo by som pre to mohla urobiť...:)

Ďalšou novinkou je to že zajtra ideme do televízie JOJ...neviem presne čo tam ideme robiť, ale asi pozerať priestory, kde sa všetko natáča a podobne. :) Určite to bude zaujímavá skúsenosť a budem o niečo múdrejšia :) Miška je moja spolužiačka a spolublogerka, takže ona tam bude taktiež :)
Ja (Mimi) & Miška (v okuliaroch)

4 comments:

Nina said...

v jojke som ešte nebola,len v markíze ale bolo to tam zaujímavé :)

Vera Paradis said...

tak to tam pofot

Lucie Šumová said...

Foť, foť! :) Bzeva fotka! :) Krásky dvě :P

Style With K said...

Nice blog! are we following each other??i would like to have new blogger friends! i always follow back!

oh! There's a Giveaway at my blog! = )

kisses from La Mode En Rose = )