icon

26 April 2011

SPECIAL DAY WITH KLAUDI, RAINY TODAY

Ahojte :)

Dnes veľmi upršaný deň.

24. apríla sme boli ja (Mimi) a Klaudi (http://www.lostinideas.blogspot.com/) vonku. Konečne! Asi po 100 rokoch :D Užili sme si to podľa mňa parádne, ale keďže všetko bolo zatvorené..tak sme pochodili mestečko a sem tam sa odfotili :D Takže podľa mňa veľmi vydarený deň :) Bola som nadmieru spokojná :)

26. apríla, čiže dnes. Som odprevadila Mišku. Miška išla na 8 dní do Petrohradu spolu so školou. Takže keď príde sa Vám/mne pochváli so zážitkami a fotkami taktiež. Dobre sme zmokli, mimo toho ešte autobus mal polhodinové zmeškanie..ale zvládli sme to. Teda hlavne Miška :)









5 comments:

Nina said...

super tašky baby :)

Vera Paradis said...

moc vám to pristane

Lucie Šumová said...

Nádhenrý prsten!! :)

Zanna said...

Krasne prstienky, conversky, tasky aj vy :)

Foly D. Sante said...

čačané prstienky máte holky!