icon

26 March 2011

SPRING IS COMING!

Milujem spev vtáčikov, ktorí nám ohlasujú, že prichádza jar.
Je to neskutočné. Dni sú čoraz teplejšie, dlhšie, ľudia chodia von na prechádzky, kaviarničky pomaly stavjú svoje terasy....:) Je to nádherný pocit, opäť vítať jar medzi nami.

Ja osobne sa veľmi teším na leto. Určite by som si ho rada užila podľa svojich predstáv. Na toto leto sa chystám už veľmi dlho. Plány sú veľké tak hádam, by sa zadarilo :)

Ale aj tak ma veľmi trápi únava, že absolútne sa mi nič nechce..! A dosť ma to aj niekedy štve, lebo by som rada šla von, ale radšej sa poriadne vyspím.

Tento článok, nemá ani žiadnu pointu ani tému, tak prosím berte to trochu s rezervou. :)
Ale chystám sa na nejaký väčší článok :)


Tak určite si dnešok užite deň!

Prajem Vám krásny zvyšok dňa ;)

Mimi ♥

2 comments:

Lucie Šumová said...

Užij si víkend, taky se těším na léto. A TO MOC! ♥ Nádhjerná fotka :)

Kik:) said...

aj ja sa teším na leto...a proste celkovo aspoň na to,že už bude teplo...len dovtedy ešte veľa písomiek a blbostí....:Dčlánky bez pointy sú najlepšie:P