icon

25 March 2011

Oslava na tráve!

"Konečne piatok." .. toto som si povedala, keď som ráno o pol šiestej otvorila oči s vedomím, že musím prežiť ešte sedem hodín v škole. A to som ešte netušila, že ten piatok bude tak skvelý!!! :)) Dnes sme si totiž spravili s Mimi "piknik-party" na Slavíne. Nakúpili sme si všelijaké dobroty a išlo sa oslavovať. Mali sme na to párny dôvod. Presne takto pred rokom sme sa zbavili piatich pijavíc, ktoré sa veľmi tvárili ako naše najlepšie kamarátky, ale za chrbtom nás ohovárali a hádzali na nás všetku špinu. Neviem, či nám závideli, či mali z nás nejaké komplexy ... už to neriešim! Hlavné je, že to dopadlo tak ako to dopadlo a že sme sa s Mimi dozvedeli o ich faloši! :)) V tejto dobe sa už naozaj nedá len tak hoc komu veriť..ale ja viem, že Mimi môžem veriť vždy ! <3

plus pridávam nejaké fotky z dneška!! :))

 Ja a Mimi (samospúšť xD)

Mimi <3 (photo by me)

with love .. Váš (-a) Mišiak <3

2 comments:

Zanna said...

Tiez sme dnes boli s priatelom na Slavine a videli sme tam nejake piknikujuce holky, asi ste to boli vy :D:D:D

Mims&Mišiak said...

vidíš, ani nevieš kde koho stretneš a koho virtuálne poznáš! :D:D náhodička :))