icon

11 May 2011

PETROHRAD v žiari reflektorov!!!

 Konečne nadišiel čas sa podeliť s Vami o moje zážitky z Petrohradu. V tomto meste sme ja a moji kamaráti zo školy strávili niečo vyše štyroch dňoch a musím Vám povedať, že som si to náramne užila. :)) Program bol klasický - ako na každom školskom výlete - ráno raňajky, následne do mesta (buď autobusom alebo metrom <3 ) ...tam po nejakých múzeách, pamiatkach - menší rozchod na obed, po obede znova spoločné prechádzky a rozchod v meste. Samozrejme, povečeroch sme mali voľno na odpočinok .. no toto voľno sme zvykli využívať inak! :D Do Petrohradu sme išli cez Litvu, kde sme mali dve zastávky a to na deň v Kaunase a na deň vo Vilniuse. :)) Kebyže sa tu mám rozpisovať o každom zážitku, nestačil by mi na to týždeň! :)) Nechcem Vás unavovať informáciami o jednotlivých zaujímavých pamiatkach, tak sa s Vami podelím aspoň s fotkami!! :))

 
 
 
Telefónne búdky v Kaunase - Litva





Naša partia pred chrámom!! :))
























            



Taká tá prevá ruská zima -> 3°C + sneh na 1. mája!! :D :D

Bratislavské gymnázium pred galériou - Ermitážou.

Trošku  z petrohradských pamiatok.

Mapa Petrohradu - z najznámejšou nákupnou ulicou - Nevskyj praspjékt :))

Áno .. a naše večerné programy!!! :D Žúr za žúrom!! ;D
Ak by ste sa chceli dozvedieť niečo viac, stačí napísať do komentu a ja sa naželanie podelím s každým zážitkom! :)

Prajem Vám ešte krásny večer! ;)) Vaša Miška <3

No comments: